- Квитанція підтверджує прийом приладу в сервісний центр для діагностики, а в випадку виявлення дефекту – для ремонту. Отримання приладу після ремонту виконується тільки при пред’явленні квитанції. В випадку втрати квитанції, видача приладу виконується при пред’явленні паспорта, водійського посвідчення особи, яка здавала прилад.
- Цим клієнт погоджується на діагностику та ремонт приладу без безпосередньої своєї участі. Прилад прийнято без розбирання і перевірки несправностей та без перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згодний, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в приладі при його технічному обслуговуванні, тестуванні і ремонті, виникли до прийому приладу по даній квитанції.
- Якщо по результатам діагностики виявлено, що споживач не дотримувався умов гарантії (див. інструкцію по експлуатації), або виявлені сліди неавторизованого ремонту, в гарантійному обслуговуванні приладу може бути відмовлено. Вартість діагностики і послідуючого ремонту після попереднього узгодження оплачується споживачем додатково.
- При періодичному характері заявленого дефекту, початком роботи по його усуненні рахується день виявлення дефекту в сервісному центрі. Якщо дефект не було виявлено, рахується, що прилад не знаходився в ремонті.
- В випадку наявності технічної документації і необхідних запасних частин, термін виконання ремонту не може перевищувати 14 днів. Разом з цим, клієнт погоджується на продовження терміну ремонту до 3х місяців в випадку відсутності необхідних для ремонту запасних частин.
- Сервісний центр не несе відповідальності за можливу втрату SIM та Flash карт, налаштувань, особистих даних або додаткових (платних) програм в мобільному телефоні або інших пристроях під час тестування або ремонту приладу.
- Через 5 днів з моменту надсилання повідомлення клієнту про закінчення ремонту (телефонний дзвінок, смс – повідомлення і т.д.) з клієнта починається стягуватися оплата за зберігання, а по закінченні 6 місяців з моменту закінчення ремонту, прилад підлягає примусової реалізації в порядку ст. 40 Постанови КМУ №506 від 11.04.2002.
- Ви, підписуючи квитанцію в сервісному центрі, згодні з умовами, вказаними вище, а також даєте згоду на: • використання, транскордонну передачу своїх персональних даних, вказаних у квитанції, для здійснення дій, пов’язаних з здійсненням гарантійних та інших зобов’язань сервісного центру у відповідності з законодавством, регулюючим сферу правовідносин з споживачем; • отримання від уповноважених виробником мого приладу інформаційних повідомлень та дзвінків з записом розмови відносно проведення ремонту і його результатів;